KEM SPIES~~

Ok..skunk nk stat citer dh~hehe~
ape itu KEM S.P.I.E.S????
haha~ok Kem ini untuk kami pelajar2 unisel boleh dikatakan kem kepemimpinan lah~(kepimpinan 2 lain)
Saya dpt pergi kem nie pn di atas ajakan seorng rakan~Saya mmg xtahu menahu pn pasal kem nie~huhu~
Rakan saya suruh saya berjumpa dgn Ustaz Tarmizi untuk mndftr~
PEtaNg 2 hbs jek class..saya pergila HEP~untuk brjumpa dgn ustaz..setibanye di bilik~Ustaz mmprsilakan saya msk..Saya brtnyekan mngenai kem tersebut~Dgn Suka rela nye Die mmberitahu yg nama saya sudah di masukkn di bwh Persatuan INSAN~hehe~(xsangka)~~

TIbanye hari yg dinantikan~~
KAMi diminta berkumpul pd pkul 6.30~(punyelah awl~)
disebabkan lurus sgt~saya pn grakla awl..lepas solat subuh 2 terus gerak~huhu~
sesampainya di unisel~xde sorng pn kelibat manusia~haha(kena tipula derrr~)
tpi tgu jela smpi pkul 8~huhu~bru org dtg~saye brgerak ke HEP~dn bertemu kwn2 yg berlainan COurse~

MMg seronoklah dpt kenal mereka~yg sporting~huhu~
Kem kami bertempat di bagan lalang~ok~2 jek~
Nie gadis2 kem spies~hehe

 nie kay~Die teman saye semasa di KEm~                       Nie lak group saya~KUmpUlan 4~hehe
tq kay~


sempat pula kami singgah di pantai dkt Bagan lalang~weeee~hehe
Thnkz 2 u alls,coz mmbuatkn hari2 bgitu brharga~~(^_^)

No comments: