# cinta monyet...msa darjah 5

Sekarang sudah masuk 2 tahun saya dekat sekolah nie..
kami dah naik darjah 5..ade yang naik kelas ade yg turun kelas..saya masih kekal di kelas yg same..
5 MAJU..tpi kedudukan tempat duduk kami berbeza..saya duduk dgn kwn yang bernama Mus pula(name panggilan)..
Mus seorang gds yg cntik,tinggi..ramai mnat dgnnye..

Pada satu hari die bgtau dengan saya die dah couple dgn senior kami drjh 6..huhu..
sejak dari itu, saya la yang trpaksa jd orng tengah tuk dorng..huhu..wlupn saya nie pmalu,tpi sebb kwn saya tlg jugak..nak kate saya nie senang di buli..bkn mcm 2 la..k

Di sekolah rendah saya merupakan bendahari pengawas SKPS..huhu
so, saya nie kire kena keluarla kutip hutang yang trtangguh..
Nk di jadikan cerita, kelas BF Mus 2 ramai pengawas..so, bf die selalu bgtau saya pesanan die untuk kekasih hti die..
Rasanye xkekal...hubungan mereka..Saye pn xtau knape..

Pada suatu hari..saya terserempak ex-bf Mus..Die cakap ngan saya yang die ade sesuatu nak bgtau saya..
Saya pelik ckit..n bertanye nk bgtau ape??
Lame punye tunggu, akhirnya die bersuara..nk tau ape??
Die meluahkan perasaan die pada saya..Saya punya terkejut, xmmpu brkata apa2..
Die cakap yang sejak saya jd orang tengah nie..saya yang die selalu jmpe,Mus die jarang2 jumpa..
sbb 2 die xtau..bile die xtgk saya satu hari..die akan tercari2..

Akhirnya, saya bgtau die saya xdpt terima die coz die saya anggap kwn jek n die 2 bekas bf kwn saye..
Saya bukan seorang PERAMPAS..Saya masih jga hubungan baik ngan kwn saya..

Dri situ, die mmbawa hati yang lara..~~

No comments: