# ujian??~~huhu

sory 3 hri ini saye xon9 n x update blog saye..disebabkn masalah2 yg tertentu..hehe~~
ok saye akn cerita kn balik aktiviti harian saye yg tergendala..

Hari selasa yg lepas, kelas physics of medical imaging saye di cancelkn..So, saya juz pergi untuk kelas teori latihan bidang. Sesampainye di kelas, xramai yg hadir ke kelas tersebut.Lebih kurang 27 orang.
N then kelas kami mula di datangi 2 Ustaz yang segak..hehe~~dengan mngatakan bahawa hari ini hanye ujian hafazan akan di lakukan bagi pengagihan kelas mngikut tahap..

Saya turn yg ke-6.Sebelum turn saye, saye dh ke depan dulu padahal orang yg sebelum saye belum selesai lg..haha~~(xtau la, kaki nie gerak sendiri). Dah selesai jek orang depan, saye lak ke depan..
(jantung dah dupdapdupdap...menggigil habis)
Ustaz tue soh saye bace Al-fatihah.N then pilih antara doa qunut dan tahiyat akhir.
Saya pilih doa qunut..~~

Alhamdulillh saya lepas..huhu~~
Ustaz tue sempat lg mengingtkn saye supaya belajar lebih mndalam lg, coz saya bace dah lancar. Hanye sebutan perlu diperjelaskn..Saya bgtau yang saya nervous..hehe~~
Ustaz 2 hanye tersenyum angguk jek..huhu~~
Lepas tue saye pn balik..

Sambungan...~~~

No comments: