1st time berjogging ~~


 Nie akk saye..die yg drive, saya bwk die pg tasik di seksyen 7 berhadapan UNISEL(tempat saya stdy)




Nie saya, xde keje..haha..muke pnt kowt..hehe

okla..2 jek pic yg sempat saya amik..

ermm pic2 nie di ambil sewaktu saya nk pg jogging bersama akk yg tersyg..
Sejak dia dtg tmpat saye, nk sgt brjoggng..huhu..
saya lak xde masa nk bwk..huhu..

So nie saye luangkn la masa untuk bwa die pergi berjogging..
wlupn kelas td cancel..n then saya lmbat blik..
sempat jgk saya pegi jogging di tasik seksyen 7..

Saya mmg mnat aktiviti mcmnie..dpt kuarkn peluhh..n sihatkn badan..
tpi...yela..saya duk jauh skunk, jadual pn xmnentu..so nak pegi pn mcm sempat xsempat jek..
haha..yg pnting nak seribu daya xnak seribu dalihh..
BTL X??

Saya pegi jogging td ptg dlm pkul 6 lebih..huhu..sempat 2..lum magrib lg k..
n then ade someone gtaw saya yg die ade lepak gak kat tasik 2..
saya malu pn ade..huhu..yela..xpenah2 jogging..
tetibe lak..haha.
Die rupe2nye ade kat belakang saye..saye xperasan pn..mybe sebab kami laju sgt kot jalan..hehe..
maaf yek..~~

Tpi yg penting saya ngn akak saya hapy td dpt berjogging..rasa coOl jek..hehe..
hope dpt pegi lg..akn dtg..
insyallah..~~

No comments: