# Sewaktu darjah 3 MAJU~~KeNa PuKuL??

ok..sebelum nie saye ade cerita mengenai tersalah masuk kelass..
skunk saye dh masuk kelass yg betul..huhu..

Cikgu Zulkifli merupakan guru kelas saye...seorng yg bek hati, pandai mnjga hti, pandai brgurau, pandai mnceriakan suasana..
Saya merupakan murid kesayangan..huhu..(yeke??)

ok..2nd day saye masuk sekolah 2..saye datang awl seperti hari pertama saye dtg..
Pelajar pertama yg saye jumpa ialah yg bernama Syamimi..Saye tegur die..n then tnye klu2 ade tempat kosong di kelas 2..huhu..Die kate ade..nk tau di mana??
Di sebelah die..hehe..saye sgt gembira dpt duduk depan..xmcm 1st day, saya duduk belakang..huhu
die merupakan sahabat rapat saye di sekolah..Kemana sahaja kami pergi msti bersama..masalah pn kami kongsi..
Yang lain pn rapat ngn saya, tpi sekadar sebagai rakan seperjuangan..huhu..

Dikelas saya,terdapat seorang pelajar paling nakal..namenye.....lupela lak..huhu..(klu saya ingt akn saye bgtau)

HAH!! Hafizi namenye..huhu..
Knpe saye sebut pasal die??  it's bCoz, ade kisah pahit saye mngenai die..
ok..saye dh sekolah disitu msuk 3 mgu xsilap saye..n then ade seorang pelajar bru pndah kekelas saye..
Namenye Ahmad..kecik jek org nye..huhu..tpi gengster kmpg...

Pada satu hari, si Hafizi ngan si Ahmad ni bergaduh..lupe pasal ape lak..semua pelajar dlm kelas takut..
saye yang mcm pendiam nie, pantang tgk orang bergaduh..
saye masuk campurla nk meleraikan pergaduhan 2..daripada melarat..kn..(sbnarnye mls nk msk cmpur,tpi bdk2 kelas soh saye settle kn..huhu..~~coz saye ank polis..ntah papela dorang nie)..

saye  panggil 2 orng kwn laki..soh tarik si Hafizi 2 ngn si Ahmad..saye dpt meleraikn pergaduhan 2..
tpi..TIBE2...si Hafizi meronta melulu pantas ke arah si Ahmad..saya secara spontan menghalang perbuatan nye..nk tau ape yg berlaku seterusnya....

die xsangka akn tertumbuk perut saya..coz die men terjah xpandang hadapan..saya pn redha jela time 2..nsb bek la xkuat sgt...bdk2 dh terkedu ngn perbuatan si Hafizi 2..
saya tgk si Hafizi terus duduk kt tmpat die ketakutan..wlupn xnmpk takut..saye dpt rasakn die takut..
nsb bek saye xnangis tahan sakit..cool lg..

lpas 2 ckgu pn msuk..time 2 dh nk hbs wktu sekolah..saye balik terus bgtau ayah saya td kwn gaduh..
pastu saya yg terkena penumbuk die..huhu..

sambungan....

No comments: