# start form 1,alam baru

Selepas result UPSR kuar, bolehla di banggakan..huhu..
Saya di terima masuk ke sekolah menengah..untuk mnyambung pelajaran dalam tingkatan Satu..
Di mana sekolah itu??

Semestinya di Batu Pahat..SMKDO(Sekolah Menengah Kebangsaan Dato Onn)

Di sinila lembaran baruku bermula..
Dipilih masuk ke kelas 1 Kristal..di antara 9 KelaS..huhu..Kristal kelas ke-5..(jauhnyee)
Itu bru permulaan..belum akhir lg..k..;)

Disitu saya mengenali lebih ramai kwn2..kwn2 lame still ade..tpi,kelas lain2..huhu..
saya masih lg sekelas dengan Mus..
Kami belajar untuk jadi yg terbaik..
Pada suatu Hari, Result ujian kami kuar..Alhmdllh dpt 1st plce..Ckgu Suriati bg saya hadiah..buku..comEll..
2nd lelaki xsilap saya..lupa namenye..saya mmg fight hbs2..xsangka lak..huhu..dpt kalahkn dorng..;)

No comments: