# Terjawabb!!

Akhirnye..Pencarian berAkhir...

Sebelum nie saya ade katakan mengenai seseorang yang di cabar oleh saya..
Akhirnya die berjaya mencari no hp saya..dalam masa yang singkat..

Pada hari ini, saya pergi makan bersama dengan akk saya..dlm pkul 9.30..
coZ akak saya dtang tempat saya malam..huhu
Selesai makan, akak saya ingin membeli topup..Jd saya mngesyorkn supaya die beli dekat dengan tempat saya tinggal..
SeSampainye di kedai yang 24 hours..dimana??
semestinya 7Eleven..huhu..Saya pn turun membelikan topup untuknye..
TIBE2...saya dapat satu panggilan..

Siapa??
No 2 sangat2 saya kenal..coZ saya sudah menyimpan namenye..
Terkedu saya,xterkata ape melihat name yg terpapar di telefon bimbit ku..

Dgn kekuatan,saya mengangkat panggilan itu..(perbualan):

Si dia: Assalamualaikum..
syida: waalaikumslm
Si dia: boleh saya bercakap ngan Ieda
Syida: ye saya..(jantung dupdapdupdap)
Si dia: ni no awk yek..
Syida: haha..

lepas 2 die cakap penat die mntk kat lectrer..huhu(die bergurau rupenye)
Ade someone yang tolong die mndapatkan no saya..(berterma kasih kepada orang itu,coz mnggunakan taktik2 yang bagus..huhu)

Akhirnya terjawabb sudahh..~~

No comments: