# sambungan..kes td

Ok, lepas saya ngadu dengan ayah saya..
Esoknye Sebelum pegi Ke Balai Polis..Ayah saya hantar saya ke sekolah dan masuk kekelas berjumpa dengan ckgu Zulkifli berkenaan saya kena tumbuk semalam..ayah saya brtanya mane satu budak nye..spontan saye tunjuk si Hafizi 2...~~

Saye masuk kekelas seperti biase..langsung saya xtgok muke si Hafizi 2..GeraMmm~~
sambil2 tu saya dgr budak2 kelas saya, mengata mnakutkan si Hafizi 2 contoh:
"ayyooo, hbs ko fizi polis datang nak tangkap ko.."

Ayah saya berbincang sesuatu ngan Ckgu Zul..selepas beberapa ketika perbincangan dorang pn selesai..
Sebelum beredar, Ayah saya sempat mengingatkn saya agar Belajar betul2..hehe..

Ckgu mengiringi Ayah saya keluar..dgn brjabat tangan..
lepas itu, Ckgu Zulkifli memanggil si Hafizi 2 ke depan..dan bertanye betulkah kejadian semalam..
si Ahmad juga turut di panggil...
mereka berdua mengaku..
Akhirnyaaa....Ckgu Zul menyuruh mereka meminta maaf dengan saya..
si Ahmad datang kepada saya memohon maaf..n diikuti si Hafizi...die menghulur tangan untuk meminta maaf..
saya xsambut pn..sambil berkata dah lama di maafkan..tanpa menoleh muka die..
(mane laki boleh sentuh wanita)

kejadian berakhir di situ..dengan diakhiri nasihat drpada Ckgu Zul..

No comments: