# kena cabar!!

Ermm..msti tertanye2 kn...bukn saya yg kena cabar..huhu
TAPI...ade seseorng yg kena cabar ngn saye..siape??

Saye kenal ngn seorng TeMan nie melalui Facebook laa..Die pandai mngambil hti orang yg ade di sekeliling die..
umO satu baye..huhu..
Saye Happy dpt kwn ngn die..coZ make me happy..
n then nk dijadikan cerita..satu hari 2..kami chattng melalui ruang chat kt FB 2..
Kami brkongsi2 cerita..borak punye borak..saye citer mslah saye pada die..
smpai lewat malam..die pun bg no hp kat saye..untuk memudahkan saye bile ade ape2 prob nnti..
Tpi....saye xtau nak bg ke x no saye nie...saya xpernah bg no kat org..Org yg cari no saye..

Saya tnye klu2 die nak cari sendiri..Die tanye saya cabar die ke?
Saya juz nak tau yg die boleh wat atau pn tidak..

Die sahut cabaran saya..Die soh bagi tempoh sampai hbis sem nie..
Saya bgtau xksh,coZ saya xde hak nak tetapkn tarikh..huhu
Die cakap nak mntk kat Lectrer saya..(Berani 2)

Terkejut saya..wlu apapn,saya tunggu jek..
n then die cakap klu die dapat no saya mcmne..(Mntk ganjaranla 2)
Saya cakap..Dapat mesej ngn sayala..hehe..
tpi die kata xkn 2 jek..

bersambung akan datang bile die dh jmpa no saya k....~~

No comments: