Bercuti ke PulaU Pinang~~

Ok~seminggu selepas pergi kem 2~keluarga saya mngajak saya pergi ke Pulau Pinang~(bkn untuk bercuti~tetapi mnjadi babysittr kpd ank akk saya dn abg saya~)~haha~dlm pada masa yg sama~saya terpikir boleh jg saya brjln2 ke tempat org~bkn slalu saya dpt peluang mcm nie~huhu
So..saya setuju jela~

Pada Hari Jumaat lepas solat~family saya dtg mngambil saya di SHAH ALAM~hehe~
Punyela saya rindu sgt ngn family~huhu~gembira bkn kepalang lagi~huhu
Kami bertolak lewat hari itu kerana memerlukn rehat yg ckup~prjalanan kami diwakili 2 buah kereta~
satu kereta abgku n satu lg kereta abg iparku~huhu~
Jauh juga prjlnan kami~penat tidak lah kami rasakan kerana kemudahan yg ade dpt mngurngkn kpenatn~huhu

Saya dn ank buah sudah terlelap~haha~(membuta jek~penattlah)
Memandu punya memandu akhirnya kami pn sampai juga di Hotel Penginapan..sebelum check in kami singgah mkn dulu di warung yg berdekatan~(mentang2lah kami org luar,harga mknn bkn mainn CANTIKK lg~)~huhu
Kami check in dan mnurunkan brg2 keperluan kami~Apabila jejak jek ke dalam rumah berupa hotel 2~saya dn akk berebut bilik lak~haha~(tapi saja jek~saya xksh pn~nk dengki dorng jek)~rumah 2 ade 3 bilik..2 bilik air n dapur~kelengkapan mmg ade~so kami xperlu risau~masak jek kt rumh~huhu~
sepanjang 3 hari 2 mlm 2~mmg happening~]
sehari Sebelum balikk~kami pergi membeli belah~hehe~mmg murh brg nye..ade juga yg mahal~(klu xpndai tawar mnawar jgn harpla dpt hrga brpatutan~)~Kami balikk dgn snggh di Komtar~semata2 nk mkn breakfst~huhu~

Di bawah ni..gambar2 yg smpat sy amik~(bnyk..masuk ckit jek)~hehehe


 My Family
peaceeee~(^_^)

No comments: