hang out wif my fwenz~~

KIERANATASYIDAYU~~
ape 2..
haha..2 la name gabungan kawan 4 evA~~
nie Kiera a.k.a Gendut~~huhu
 yg nie pula tasha a.k.a Cute~~
yg nie xpyh gtaw..dh knl..nick name dorng pgl saye Tembam~~huhu
nie lak ayu a.k.a DebAb~hehe..

ok..di atas nie adelah kwn2 saye sejak sekolah lg..fwenz 4 eva~~
kami berjumpa pada hari selasa..
bertempat di Summit..

Pagi 2 saya gerak dalam pkul 11.30 dgn memandu..Saya ditugaskan mengambil kawan2 sengal saya 2..huhu
mula2 saye pergi uma aMoi yg terletak di Kg Prt Hj Ali..
sesampainye di rumah aMoi..saye turunla kereta tuk brjmpe dgn nye..tibe2 mak amoi lak keluar..smbil brkata dgn Girang~~

" Laaa...Syida Rupenya..dh lame xDgr khbr? Buat Ape skunk?Smbng bljar Dkt Mne?"
"Jgn Lupe Kirim Salam Mak yek"
huhu..bile dh lme x brjmpe..mcm2 persoalan akn timbul..hehe

N then, kami pergi uma Kiera pula..yg berada di jalan johor simpang lima~
kami turun dn berjmpa dgn mak kiera..hehe
brtanya khbar dn mak nye brtnye kmbali..

lepas itu..kami pn bergerak ke summit parade yg sudahh lame kami tidak lawati~~
Tasha saya xamik die di sebabkan die sudah berpesan bahawa die pergi makan tengahari dahulu bersama keluarga dan keluarganye akn pergi mnghntar die ke summit~~

Saya,kiera dn aMoi sudah kelaparan..huhu
Seperti yg saya jnjikan pada mereka..Saya pn bawak mereka ke KFC dn belanja dorng coz dorng sgt2 suke mkn KFC..

Selesai sudah makan..kami pn bersolat di tingkat ats~~
Tasha sudah tibe dn saya trpksa turun semula untuk brjmpa Tasha coz die Takutt..huhu
(graw jek)

Selepas itu, kami pn pergi bermain bowling..kali ini Kiera pula yg belanja..huhu
Kami ber-3 sahaja main mnakala amOI hanye memerhati..

berikut gmbr yg smpt saye ambil sbgai kenangan~
nie tasha a.k.a cute
(orng nye comell kecik saje)
nie kiera a.k.a Gendut~~huhu
saingan saya bile berlawan boling~
dn ini..huhu..xprlula di prknalkn~
saya happy~
K.A.M.I tetap brsama~~
Fwenz 4 evA~~

No comments: